SEO Olomouc jako základ úspěchu

Umí vůbec někdo spravovat SEO? SEO optimalizace, tedy nastavení (nejen) obsahu webu tak, aby se líbil vyhledávačům a ti ho určili jako dostatečný k tomu, aby figuroval na předních pozicích na vyhledávání na určité klíčové slovo. Google vydává soubor doporučení, takže to není nic, co by bylo zašifrované a tajné.

Číst dál...

5 důvodů, proč polepit firemní vůz

Přemýšlíte nad tím, že investujete do reklamy, která bude zdobit vaše auto, ale nejste si jisti, jestli se taková investice vyplatí a nebude pro vás zbytečným výdajem?

Nemějte obavy. Polepem vašeho auta můžete jedině získat!
 

Číst dál...

Marketingové poradenství pro vaši firmu

Marketing je důležitou součástí fungování každé firmy. Je to ideální nástroj k tomu, aby se vaše společnost odlišila od konkurence. Pokud si nevíte rady, využijte marketingové poradenství, během něhož se dozvíte informace o tom, jak na úspěšnou marketingovou komunikaci. Také můžete zjistit, z čeho se taková efektivní marketingová komunikace skládá a v neposlední řadě se můžete díky poradenství stát úspěšným komunikátorem se subjekty trhu.

Číst dál...

Proč optimalizovat své webové stránky?

optimalizace stránek pro vyhledávače

Pokud vlastníte internetový obchod, už jste se nejspíše se zkratkou SEO či s pojmem optimalizace stránek pro vyhledávače setkali. Zkratka SEO pochází z anglického slovního spojení Search Engine Optimization. Hlavním clem je dostat optimalizovanou stránku ve vyhledávačích (Seznam, Google) na přední pozice u co největšího počtu relevantních klíčových slov. Tím získáte nové návštěvníky, které proměníte v zákazníky. V dnešním článku si o SEO řekneme něco více.

Číst dál...

Vyškolte své prodejce!

Před pár lety postihla světovou ekonomiku ekonomická krize a pocítily ji také české společnosti, které musely nejen snižovat stavy zaměstnanců, ale zároveň měly i malý objem zakázek. Z této krize se firmy postupně dostávají, ale je potřeba pro zvýšení tržeb něco udělat. Aby byl zajištěn plynulý chod firmy, je dobré investovat do školení prodejců, a tak zlepšit efektivitu práce, zvýšit produktivitu i své tržby.

Číst dál...

Další články...

  1. Marketingová analýza