Marketing zvedne Váš zisk

Co je to marketing? Zajisté si můžeme říct, že se nejedná o sprosté slovo, ale naopak o velmi důležitou součást obchodování. Marketing totiž dává do rukou poměrně velkou moc, která spočívá v tom, že jste schopni o sobě říct světu! Jak se vyvíjí společnost, tak i marketing prošel svým vývojem, hold dnes už nezabere po někom křičet nebo dotíravě rozdávat vizitky v obchoďáku. Dnešní dobu lze charakterizovat jako rychlou, drsnou a mnohdy virtuální, takže marketing čekejme taky takový.

Mnoho lidí se domnívá, že lze dělat obchod bez marketingové pomocné ruky. Ano, lze, ale otázkou zůstává, jak to bude ve skutečnosti vypadat. Jako obecný příklad se uvádí situace, kdy přijdete za potencionálním klientem a nebudete mít vizitku ani prezentaci své firmy. Své podnikání můžete prezentovat sebe líp, ale lidé zapomínají, a to se může zcela reálně stát, takže Vaše úsilí je zcela marné, jen proto, že si klient například nezapamatuje, jaké nabízíte služby nebo produkty. Jenže, co když přijde druhý den konkurence s totožným produktem nebo službou, ale s tím rozdílem, že konkurent zanechá vizitku a hezkou prezentaci své firmy. Na konec si neodpustím řečnickou otázku, pro koho se rozhodne klient?

marketing

Ukázka Vás měla naladit na myšlenku, proč je důležité na marketing nezapomínat a začlenit jej do hlavních aktivit ve své firmě. Teď je žádoucí si říct, co je to obecně ten marketing.

Jedná se o soubor aktivit, které identifikují své vlastní potřeby, a naopak také potřeby vašeho zákazníka. Na základě identifikace poté stavíte svůj business a snažíte se jej co nejvíc přizpůsobit přání klienta.

Marketing zejména pomáhá:

  • získat nové zákazníky,
  • budovat značku,
  • zvýšit prodej.

Když se bavíme o marketingu, tak s ním úzce souvisí také reklama. Jedná se o proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií. Využívají ji zejména obchodní společnosti, ale také neziskové organizace a profesní či sociální organizace.

Reklamu lze v základu rozdělit na propagaci:

  • placenou,
  • neplacenou. 

Nejčastěji se jedná o propagaci výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky s cílem zvýšení prodeje. Dále je možné dělit reklamu dle použitého média na:

  • televizní, novinovou, internetovou, rozhlasovou.

Pokud se chcete odlišit a zároveň být moderní, jasnou volbou jsou světelné reklamy, které Vám pomohou cílit na nové klienty. LED reklama plní zároveň, jak reklamní, tak informační funkci. Pokud je dobře zvolená může posloužit také jako architektonický prvek. Jak již název napovídá, pro osvětlení reklam jsou použity LED systémy, které se vyznačují nízkou spotřebu elektrické energie a také dlouhou životnost.

Chceme-li mít kvalitní světelnou reklamu, měli bychom se svěřit do rukou někomu, kdo již má značné zkušenosti. Doporučím společnost OK Design, která má 20letou zkušenost v oboru a zajistí Vám reklamu od návrhu, přes realizaci až přichycení na stěnu či nalepení na podklad.

světelná reklama

Druhy světelné reklamy:

  • Světelná trojrozměrná písmena
  • Podsvícené reklamni LED panely

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit